Filles Caritat Fundació Social participa en el programa de formació i sensibilització de La Caixa

Filles Caritat Fundació Social, a través de l’Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac i els projectes Espai Rosalia Rendu- Vincles i DiSA Sagrada Família, ha participat durant el mes de febrer en el  “Programa de sensibilització per apropar la realitat social als treballadors i tre

Social Week: Voluntariat dels treballadors de La Caixa a DiSA Sagrada Família

El Distribuïdor Solidari d’Aliments de Sagrada Família ha acollit diversos voluntaris de l’entitat La Caixa durant la Social Week. La Social Week és una iniciativa que impulsa el compromís dels treballadors de La Caixa amb la societat, fomentat el voluntariat com a valor de solidaritat i participació, i canalitzant les inquietuds solidàries de manera organitzada en activitats socials, mediambientals i culturals per a l’interès comú.

Introducció de tauletes digitals a DiSA Sagrada Família

Des d’inicis de setembre, el centre de distribució solidària d’aliments, que hi ha a Sagrada Família, ha introduït quatre tauletes digitals. La dinàmica de funcionament ha canviat. La persona que s’acompanya des d’aquest servei és rebuda per un voluntari que duu una tauleta digital a les mans. El dispositiu està connectat on-line a la base de dades central, per tant s’hi pot accedir a la informació registrada d’aquella persona en el moment d’atendre-la.