• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

Icària és un projecte social de la Companyia de les Filles de la Caritat de sant Vicenç de Paül, adreçat a persones adultes sense recursos en situació d'exclusió social. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

Facilitem l'habitatge en pisos compartits durant el temps de recuperació d'autonomia personal i econòmica. Oferim espais d’acompanyament per tal de recuperar rutines, promoure la creació de vincles i la inserció laboral.

• A qui atenem?

A persones que han patit una situació de pèrdua o desarrelament social i que després d'un procés personal han recuperat el seu projecte de vida.

• On som?

Carrer Arc del Teatre, 21. 08001, Barcelona.
    Mail: icaria@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

HEM ATÈS A 92 PERSONES. DE LES QUALS 31 SÓN DONES I 64 HOMES. LA MITJANA D'EDAT DE LA PERSONA ATESA ÉS DE 48 ANYS.

DISPOSEM DE 17 PISOS AMB UN TOTAL DE 67 PLACES.

S'HAN REALITZAT CURSOS DE FORMACIÓ OCUPACIONAL (9 PARTICIPANTS) DE MONITOR, CUINA, NETEJA O CUIDADOR DE GENT GRAN.

14 PERSONES HAN REBUT TRACTAMENT PSICOLÒGIC I 17 PERSONES HAN REBUT TRACTAMENT MÈDIC.

S'HAN EFECTUAT TALLERS PREPARATORIS PER ACCEDIR AL MÓN LABORAL: ALFABETITZACIÓ DIGITAL (16 PARTICIPANTS) I PRELABORAL (8 PARTICIPANTS).

AIXÒ ÉS POSSIBLE GRÀCIES A L'EQUIP HUMÀ DE 2 PERSONES CONTRACTADES I 4 PERSONES VOLUNTÀRIES.

DOC/PDF