• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

L'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac és una obra social de la Companyia de les Filles de la Caritat de sant Vicenç de Paül, adreçada a persones en situació d'exclusió social. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

Acollim, acompanyem i orientem persones en situació d'exclusió. Promovem la seva inserció social, incentivant un procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• A qui atenem?

A persones que viuen situacions d'exclusió social, amb dificultats per fer front a les necessitats bàsiques i amb poques opcions de participar plenament en la vida econòmica, social i civil. Són persones que es troben en una situació de sense llar, que pateixen malalties, que han sortit de la presó o estan internes en Centres Penitenciaris. També atenem famílies i persones derivades de Serveis Socials. Oferim diferents serveis adreçats a persones en situació d'exclusió social, aquests són:

• Servei d'acollida i orientació.
    • Centre de dia.
    • Centre d'estada limitada.
    • Servei de Lliurament d'aliments.
    • Acompanyament en Centres penitenciaris.
    • Habitatge social.
    • Sensibilització.
  • On som?

Carrer Sant Carles, 33. 08003, Barcelona.
    Tl.  93 221 08 80
    Mail: osocial.sllm@fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

123 persones ateses al centre d’estada limitada per a homes convalescents.

107 persones ateses al centre de dia.

797 al servei d'acollida i orientació amb diferents trets d'exclusió: addiccions, trastorns mentals, situació de carrer, cap ingrés econòmic i manca d'habilitats socials.

252 persones acompanyades en centres penitenciaris.

142 famílies ateses al servei de lliurament d'aliments, derivades de serveis socials de la Barceloneta. En total, s’han repartit 4.016 lots d’aliments.

A l'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac viu una comunitat de Filles de la Caritat que inspira i dinamitza l'acció de tots. Comptem amb 110 voluntaris, 30 persones contractades i 16 estudiants en pràctiques. Continuem treballant en xarxa amb altres entitats i institucions.

DOC/PDF