• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

L'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac és una obra social de la Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül, adreçada a persones en situació d'exclusió social. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

Acollim, acompanyem i orientem persones en situació d'exclusió. Promovem la seva inserció social, incentivant un procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• A qui atenem?

A persones que viuen situacions d'exclusió social, amb dificultats per fer front a les necessitats bàsiques i amb poques opcions de participar plenament en la vida econòmica, social i civil. Són persones que es troben en una situació de sense llar, que pateixen malalties, que han sortit de la presó o estan internes en Centres Penitenciaris. També atenem famílies i persones derivades de Serveis Socials. Oferim diferents serveis adreçats a persones en situació d'exclusió social, aquests són:

• Servei d'acollida i orientació.
    • Centre de dia.
    • Centre d'estada limitada.
    • Servei de Lliurament d'aliments.
    • Acompanyament en Centres penitenciaris.
    • Habitatge social.
    • Sensibilització.
  • On som?

Carrer Sant Carles, 33. 08003, Barcelona.
    Tl.  93 221 08 80
    Mail: osocial.sllm@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

100 al centre d’estada limitada per a homes convalescents.

94 al centre de dia.

826 al servei d'acollida i orientació amb diferents trets d'exclusió: addiccions, trastorns mentals, situació de carrer, cap ingrés econòmic i manca d'habilitats socials.

326 acompanyades en centres penitenciaris.

512 al servei de lliurament d'aliments. Aquestes són persones i famílies derivades de serveis socials de la Barceloneta. Moltes persones estan soles, sense cap tipus d'ingressos econòmics o amb rendes mínimes per a subsistir.

A l'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac viu una comunitat de Filles de la Caritat que inspira i dinamitza l'acció de tots. Comptem amb 121 voluntaris, 29 persones contratades i 15 estudiants en pràctiques. Continuem treballant en xarxa amb altres entitats i institucions.

DOC/PDF