Résonnance torna a visitar L’Obra Social Santa Lluïsa de Marillac amb un Concert de guitarra

18 06 2018 Obra Social Santa Lluïsa de Marillac Companyia de les Filles de la Caritat Filles de la Caritat Fundació Social

L’Obra Social Santa Lluïsa de Marillac va tenir el privilegi de gaudir de nou de la música clàssica i del grup Résonnance . En aquesta ocasió ens van obsequiar amb un magnífic concert de guitarra a càrrec d'Inmaculada Balsells, que va interpretar un ampli repertori d’obres des del Renaixement fins al segle XX. Vam poder ‘sentir’ i gaudir amb diferents peces, romàntiques, barroques..., i també de guitarristes més propers, com ara Ferran Sors o Francesc Tàrrega.

El concert va ser viscut per tots els assistents amb una gran atenció i emoció, Sobretot ens va captivar el virtuosisme d’Inmaculada i la gran calidesa de la música amb què ens van obsequiar.

Al final del concert, i com ja es habitual quan ens visita aquest grup, els assistents van poder expressar amb paraules, el que havien sentit.

Gràcies, us hi esperem aviat!