La nostra postal de Nadal

14 12 2017 Filles de la Caritat Fundació Social Campanyes/Campañas

Aquesta és la postal que ha guanyat el segon concurs de postals de Nadal convocat per Filles de la Caritat Fundació Social. Infants, joves, adults, i persones grans que s’acompanyen des dels diversos serveis han participat enviant les seves il·lustracions i dissenys.

Les candidatures han estat valorades per un jurat conformat per professionals implicats en l’àrea de comunicació: “Ha estat complicat fer-ne la tria, hi havia més propostes que ens semblaven molt interessants, al final ens hem posat d’acord”. En aquesta edició ha guanyat una dona atesa per Llar de Pau. En el dibuix es pot veure il·lustrat un arbre de Nadal. La frase escollida és de Joan Vilamala, escriptor i compositor català, i diu així “Si et diuen que Crist nasqué en una cova perquè no tenien un lloc a l’hostal, no en facis escarni, en tens una prova amb la gent que emigra. És això Nadal” ens recorda el sentit d’aquestes festes, i a l’hora coincideix amb el missatge dels 400 anys del carisma vicencià “Vaig ser foraster i em vàreu acollir.”

El segon concurs de postals de Nadal ha continuat amb la mateixa voluntat de la primera edició: unir esforços creatius i aconseguir una felicitació que sigui enviada des de totes les obres i projectes socials que es troben sota el paraigües de Filles de la Caritat Fundació Social. D’aquesta manera es segueix treballant amb una línia comunicativa compartida.

Filles Caritat Fundació Social és una organització que gestiona l'acció social de la Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül. Des de fa prop de quatre segles, moltes dones d'arreu del món han dedicat la seva vida al servei de les persones més pobres.

La Companyia de les Filles de la Caritat està atenta a l'hora de descobrir les noves formes de pobresa, i a conèixer les causes que la generen, per a ser creativa en el moment d’inventar les respostes més adients per facilitar la promoció social. Avui en dia, s’ofereixen diversos serveis per acollir, fer vincle i acompanyar persones en el seu procés cap a l’autonomia social i  realització del seu projecte de vida.

Podreu veure les altres postals finalistes a l'arxiu adjunt.

Documents adjunts