Espai de Vincles busca persones amb ganes de sortir de nit i fer amics. T'apuntes?

15 01 2019 Projecte Vincles Companyia de les Filles de la Caritat Filles de la Caritat Fundació Social

A Barcelona ha crescut alarmantment el nombre de persones que viuen al carrer, són persones que han perdut el vincle que els unia a la seva anterior vida, que fins i tot rebutgen l'ajuda que se'ls ofereix i que, precisament per això, la necessiten més que ningú. Busquem a persones que, quan arriba el moment més fosc del dia, vulguin ajudar-los a recuperar el vincle que els uneix a la vida. Comptem amb tu?

Busquem voluntaris i voluntàries valents, disposats a implicar-se i donar el millor de si mateixos. Els busquem. Però, sobretot, els necessitem.

La implicació mínima és de tres hores al mes, de 20.30 a 23.30h de la nit. És el temps que dediquem a anar al cinema, al teatre o a sopar a un restaurant.

Tots els vespres de l’any sortim al carrer per parelles per establir vincles amb les persones que estan al carrer en una situació de major vulnerabilitat, aïllament i malaltia. Les visites quotidianes van creant amb el pas del temps una possibilitat de confiança en la relació.

A més, a l’Espai de Vincles oferim a tot aquell que ho necessita un espai acollidor, segur i digne per passar una estona i descansar. Un lloc humà, proper i personalitzat que fins i tot els ajudi a projectar un futur digne i esperançador.

Envia’ns un correu a l’adreça vincles@fillescaritatfundacio.org i ens posarem en contacte amb tu per convidar-te a participar en una reunió informativa en la qual podràs decidir la teva implicació final en el projecte.

T’esperem. I per endavant, gràcies.